From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Behalf Of
Pierre Beauchamp
Sent: vendredi 17 septembre 2004 09:33
To: Carrefour BLinux francophone, pour les non- et mal-voyants.
Subject: RE: [CarrefourBLinuX] Et quid de Fedora 2

         Bonjour Chris et tous,
         Ci-dessous, après ton message, un message de Dave Mielke à propos
d'une Fedora2 braillifiée.

***
Date: Fri, 21 May 2004 22:29:55 -0400
From: Dave Mielke <[EMAIL PROTECTED]>
To: Linux General Discussion for Blind Users <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Braillified Fedora Core 2 installer image now available.
Sender: [EMAIL PROTECTED]

The braillified (BRLTTY added) installer image for Fedora Core 2 is now
available on BRLTTY's web site.

    Go to [http://mielke.cc/brltty/].
    Click on "Download".
    Click on "Braillified Installer/Rescue Images".

--
Dave Mielke           | 2213 Fox Crescent | I believe that the Bible is the
Phone: 1-613-726-0014 | Ottawa, Ontario   | Word of God. Please contact me