On Fri, 29 Apr 2011 16:40:14 +0200, Janos SUTO wrote:
On Fri, 29 Apr 2011 16:25:16 +0200, MolnĂĄr Roland wrote:

Végeztem egy tesztet a fentiek tükrében: egy spam levelet elküldtem
magamnak, majd forward-oltam a spam@ címre, de az eredmény a fenti lett
ismét.

Ha a clapf egy levelet mar felismert spamkent, akkor _NE_ kuldd el
a spam@-ra. A tanito cimek (ham@ es spam@) kizarolag a _tevesen_kategorizalt_
levelek szamara vannak.

Nem ismerte fel SPAM-nek, ezért szerettem volna tanítani.

Az "invalid signature" azt jelenti, hogy a clapf a tanitaskor nem talalja
az elkuldott levelben a clapf id-t.

Köszönöm.

Az eredeti levelben (amit elkuldtel a spam@ cimre) szerepelnek

Igen, benne vannak.

Ha ezek benne vannak, akkor a szerveren sniffeld le a 10025-os port forgalmat
(postfix es clapf kozott), es figyeld, hogy szerepel-e benne a fenti
"Received:"
sor, amikor elkuldod a levelet a spam@ cimre.

Rendben. Megnézem.

Üdv: