Hello!

On Thu, 11 Aug 2011 14:54:40 +0200, var...@mithrandir.hu (Varadi Gabor) wrote:
Elkészült.
A csatolásban van tömörítve.

Meg emesztem. Viszont felmerult egy dolog: mivel gyakorlatilag az osszes helyen a #define valtozok helyett atirtad sizeof() hasznalatara, ez viszont nem hoz be teljesitmeny csokkenest? Ti. az, hogy allandoan sizeof() szamitasokat kell vegezni, ahelyett, hogy mar a fordito optimalizalhatna a leforditott kodot?

Mert a korabbi felveteseddel ugyan egyetertek a temaban, de annyit nem er ez a kozmetikai modositas, hogy lassitsa a kodot. (Bocsanat, hogy csak most jutott
eszembe, hogy mar 2 millio sorban atirtad...)

Volt egy hiba, amit menetközben javitottam:

----------------------------
block.c (Sqlite3-as résznél)

A stmt SMALLBUF míg a snpintf MAXBUF!

void is_sender_on_minefield(struct session_data *sdata, char *ip,
struct __config *cfg){
   char stmt[SMALLBUFSIZE];
   sqlite3_stmt *pStmt;
   const char **pzTail=NULL;

   snprintf(stmt, MAXBUFSIZE-1, "SELECT ts FROM %s WHERE ip='%s'",
SQL_MINEFIELD_TABLE, ip);

javitva.

A spamdop is átlalkitásra került, a SPAMDROPHELPER kikerült belőle.
Helyette megcsinálja a saját könytárait, mert van joga :)

Akkor a spamdrop helper program mehet a kukaba?

Suto Janos