El vie, 20-11-2009 a las 12:23 +0100, linuxer escribió:
> Hola a tothom,
>
> Per variar una consulta seria. M'han demanat informació per a
> implementar un curs on l'objectiu és que una aplicació flash pugui
> interactuar amb aplicacions fetes amb visual c++. Jo els he comentat que
> no conec cap sistema que ho implementi, però potser és possible que hi
> hagi quelcom que puguin fer. És això possible?

De momento la primer implementacion la acabo de hacer yo ... ya tengo mi
primer script de evolution que dandole a un boton cambia el asunto de un
correo y le agrega la cadena "[OT]".

La imagen del boton es esta:
http://byfiles.storage.live.com/y1psxR-99HBsPwSNdQYAzMEyKdyUPPbLpnMDKk3Mmve6uVxAZYu19g2yU7L-575wrzDrYpsDm1ukoM

El que quiera el script,  que me lo pida en privado , nada de codigo
abierto ni chorradas.

Slds!