On Friday 05 March 2010 11:19:29 muzzol wrote:

> quins problemes has tengut?
>
> pots ser més específic?
>
> jo estic amb ovh ja fa dons anys i m'agradaria saber amb que em puc trobar.

si et passes pel foro veuras molt problemes, sobretot lligats amb el suport.

Jo personalment vaig tenir problemes amb la ram i em van canviar menys el disc
dur tot, van trigar uns dies pero no em queixo. Lo que deia el Ramiro (lo de
las peras y el Olmo).

Amb el rps, pel tema de l'scsi... l'escriptura al disc es una merda i va lent
de collons, ara es penja sovint ... sense errors als logs. El rps no fa res
... perè es que fregit sense errors als logs.

Vaja, que si no es per provar coses no serveixen per a molt. IMO

Tot i així jo puc recomenar ovh per la meva experiència. Els rps no, i ara que
tenen unes despeses instal·lació del 500% del preu mensual... menys encara.
Vaig a rebootar el puto rps que torna a estar penjat.

salut
dani