si teniu ganes de xerrar en antena, esteu convidats el dia que vulgueu
a aptitudefm[1]

emetem cada Diumenge de 21 a 22 a través de FM (91.4) i per internet[1].

estem continuament buscant a frikis i geeks que ens vulguin explicar
en què estan posats...

mmm... radio.... nit.... alcohol... uns petilles.... sauna.... mmmm...
aquests àudios els tinc censurats i la última emisió d'aquest tipus a
més d'streaming a través d'internet hi havia emisió per FM. Catalans i
Vascos[2] fent un programa en directe al bell mig de madrid.
Simplement èpic xDDD

[1] http://aptitudefm.contrabanda.org
[2] segons el diari "el público" con pintas kale borroka xD
Blackhold
http://hackerspaces.org/wiki/Hackerspace_Barcelona