On Tue, 29 Jun 2010 17:45:25 +0200
Blackhold Blackhold wrote:

ep,

> com sols desinstal·lar els programes? és possible que es quedés alguna
> llibrería per allà balaperduda per algun directori...
bueno, en el passat és molt passat. El procés és del 23 d Jun, i el vlc
l'he fet servir fa uns mesos/anys.
El que volia dir és que pensava que encara utilitzva vlc, i per això no
he li he donat importància al tema, però quan hi he pensat i m'he
enrecordat del llarg temps que feia que no tenia vlc instal·lat és quan
m'ha entrat la paranoia.

> has reiniciat la màquina des de que vas desinstal·lar el vlc? tu has
> provat de desmuntar i muntar els fitxers de bbdd d'un mysql amb el
> servei engegat? és divertidíssim... (sobretot si després has de
> recuperar dades...)...
no, no se m'acuden aquestes coses :-)

només comento que, en cas de que tingués el pluguin vlc instal·lat al
navegador, i hagués vist un video de "elmundo" el dia 23 i hagués tancat
la pestanya corresponent, tindria sentit tindre el procés vlc amb
alguna conexió encara activa en els seus servidors? Perquè és una forma
molt tonta de provocar-se saturacions als seus propis servers, o?

salut!
Arnau
--
Arnau Bria