A Dimecres, 29 de setembre de 2010, Alejandro Exojo va escriure:

> Com és a bocanord, i és força ample, suposo que no cal registre, oi?

Sip, no cal registre, només passat per allà i prou. La idea es que l'event és
més aviat una "unconference", és a dir serà més aviat fer coses, preguntar
dubtes, etc. que xerrades en si.

> Per cert, estaràs tu també, o estàs per Irlanda?

Estic per Irlanda amb compromisos ineludibles.

Albert