jo també deixo el meu curro actual si a algú li interessa:

- horari de 9 a 18, de dilluns a divendres
- 15 minuts cronometrats per esmorzar i 60 per dinar.
- màquines redhat toquetejades per no sé quantes desenes de persones
de diferents consultores
- quan es baixa el servei apache per a recarregar un nou mòdul ja tens
a 8 funcionaris com zombies allà a sobre teu menjan-te el clatell
- operacions fóra d'hores
- 25mil bruts any (intentaran regatejar a 18mil)
- i molta emoció, intriga i tensió!

si et molen emocions fortes i els expedients x aquesta és la teva feina!

interessats ja sabeu! ;)