+ Alejandro Exojo:

> Ho he escrit bè? :-)

Molt bé :)

> Vaig llegir-me un bon grapat de capítols d'un llibre de Perl fa una pila
> d'anys, i no crec que escrivís més de 10 línies de codi, però al menys
> em va servir per a entendre programes d'altres. A veure si milloro.

Aquest cop hem mirat de donar una orientació totalment pràctica al
curs i farem un projecte per implementar un grep senzill amb Perl
durant tot el curs, a mida que anem introduint els conceptes teòrics.

> Per cert, que no mencioneu si cal dur portàtil i aquestes coses, o
> si hi ha ordinadors allà.

Demà enviarem un correu a tots els inscrits: millor si portes un
portàtil perquè l'aula no té PC, però si no el pots portar també us
podeu posar en parelles, que sempre és més divertit per fer pràctiques
i així de pas feu XP ;-)

Salut i fins dissabte!

--
Alex Muntada <al...@caliu.cat>