> sí, recuerdo que de repente pareció que medio Badopi se había
> quedado embarazado :D

Encertadíssim.

> Tambien te habrás dado cuenta que ante un hilo tuyo te estan respondiendo
>
> para mi es un honor..

Uns quants de per aquí, mes que el hard core,  menys ego com be ha dit
J.Polo, el que érem es el hard ware, ja sigues responen a tot, o els que se
encarregaven de fer corre el software (les migracions de la llista, web,
etc..) jo de lo de currar me he escaquejat :-)

Dels que corrien per aquí ha faltat gent en respondre, que com han dit
alguns estan de lectors.

He trobat gent de Badopi, al gimnas, a un Centre de Dades, fins i tot entre
clients meus, que han dit, ostres tu ets de Badopi, al veure la meva firma.
La llista va estar molt activa durant un temps. Han existit intents de
revifar-la, el señor masdeu va tenir una idea excel·lent, que no se si es
va convertir en un forever-alone... Penso que tindriem que fer una quedada
de cap de setmana, de quan en quan, en plan "puretas", ara que ve el bon
temps jo proposo la meva casa de fora (esta a prop de Sant Pol de Mar) per
fer una barbacoa. Es una casa hiper sencilla, pero mes que suficient per
fer un acte de aquest estil.

No se, algo aixíl un o dos cops a l'any, que si venen 5 genial, i si venen
20 tb, que sigui compatible amb les obligacions familiars.  Un dinar amb
una sobretaula de Frikis mai es aburrit, i com que hi ha mes gent, sempre
es pot parlar d'altres temes.

--
JPA