petite precision
alias usbmouse mousedev dans /etc/modules.conf et verifier que
/etc/rc.d/init.d/usb existe et contienne bien modules.conf comme fichier
de config: grep modules.conf /etc/rc.d/init.d/usb

@++

Christophe Lucas wrote:

> /etc/rc.local
> ou
> /etc/modules.conf

> --
> Regards/Cordialement
>
> Iomeda SA ([EMAIL PROTECTED])
> Christophe Lucas -- Developpeur/Administrateur GNU/Linux

Amicalement,
With my best regards,

Stephane BRANGER

*Linux Technical and Pre sales Engineer at Prologue Technologies*