[...]
    EU> Listeye kod gondermek yerine, paste.lisp.org kullanmanizi
    EU> tavsiye ederim. Eposta icinden parantezleri e$lestirmek
    EU> oldukca hata meyilli bir eylem.

Ama emacs kullananlar icin boyle bir problem yok.  MUA kisitlamasi
yuzunden metinle karisik kod yazmayi birakmak dogru gelmiyor bana ama
rahatsizlik veriyorsa yapmamayi dusunurum.  Benim tercihim yeterince
kisa ise mesajin icinde gelen kod.  Cevap vereceksem genelde baska bir
emacs bufferinda cl-mode'da isleri yapip kopyaliyorum.  Emacs icinde
yasadigim icin bu bana kolay, mozilla icinde yasayanlara oteki daha
kolay geliyor olabilir tabii.  Neyse, yeter ki insanlar cekinmeden kod
gecip soru sorsunlar buraya, bunlarin hicbiri cok zor degil.

Bu konudan bagimsiz olarak da paste.lisp.org'a bakmak faydali,
ozellikle #lisp'te uzerinde konusulup degistirilen kod parcalarinin
evrimine bakmak egitici olabilir.

BM