Merhaba Tekrar,
Merhaba,
Benim bu zekUs blogundan haberim yoktu.  Bari sayfa yapayim dedim ama
iki tane aklima geldi simdilik. 'Lisp' tagine gore yaptim. Lutfen degistirin, ekleyin, bozun:

http://church.cs.bilgi.edu.tr/lcg/T%C3%BCrk%C3%A7e%20Lisp%20Bloglari

Bu vesile ile LCG Vikisini görüntülerken karakter kodlamasında bir sorun varmış gibi gözüküyor. Bir sürü karakter kodlaması denesim ama bir sonuç alamadım. utf-8, 8859-9 vs. Sorun bende mi yoksa Viki ile ilgili bir şey olabilir mi? Liste arşivlerini karıştırırken Vikinin ilk zananlarında Türkçe karakter sorunu olduğunu ama çözüldüğünü okuduğumu hatırlıyorum.

Saygılar.

Sadece bu sayfada sorun gözüküyor çok özür. Acaba başlığın türkçe karakter içermesiyle ilgili bir şey mi bu? Bilemedim.

Saygılar.

--
Zekeriya KOÇ - http://zekus.metkoi.com