Altan DEMIRKILIC yazmış:

Merhaba arkadaşlar...
Merhaba,

Boran'in mesgul olmasindan dolayi ve corbada benimde tuzum olsun mantigi ile gezegen fonksiyonel'i simdilik test asamasinda kabul ederekten www.opheus.net <http://www.opheus.net> adresinde yayina soktum, cok fazla birsey beklemeyin lutfen simdilik test asamasinda odugundan dolayi arabirimi gormezden gelin.
Arabirim çokda önemli değil. Zaten "Fonksiyonel" gezegen değil mi bu? Önemli olan fonksiyonalite :)). Ayrıca bir öneri yapmak istiyorum gezegenin adı "Fonksiyonel Gezegen" olsa daha hoş olmaz mı? Minik bir kelime oyunu olur sanki.

unutmadan yukarida belirttigim 2 arkadasimizin girdilerini umarim izin almadan gezegen fonksiyonel icinde yayinlamama sinirlenmezler. FZ ve ZekUs'a blog adreslerini CS Lisp wikisinde yayinladiklari icinde ayrica tesekkur ederim.
Bilakis çok çok memnun oldum şahsen.

Iyi calismalar...

Herkese iyi çalışmalar.

--