Selam,

geribildirim konusunda sanırım sizi sevindirebileceğim. Ben
yurtdışında okuyorum, bir AB tasarısı(proje) üzerinden Türkiye'de
Master tezini yapan bir arkadaşla tanışma fırsatımız oldu. Kendisi
bana Ankara'daki toplantıya katılacağını ve görüntü kayıt imkanı
olduğunu söyledi ve ben de ondan CL sunumunu kayıt etmesini rica
ettim. Bugün kendisi bana bir ileti atarak sunumu bir sunucuya
yolladığını söyledi. Görüntüyü
http://rapidshare.com/files/10227948/CL.avi.html adresinde
bulabilirsiniz.

Bir süredir ileti öbeğini izlemekteyim. Daha CL acemisi sayılırım,
Paul Graham'in ANSI Common Lisp, On Lisp yayınlarını okudum ama daha
CL ile büyükçe bir şeyler tasarlamadım. C,C++ dan geldiğim için
özellikle veri yapıları kafamı karıştırıyor. İşlevsel programlayı
sevdim. C++ da template'ler ile yapmaya çalıştığım şeyleri sade bir
şekilde gerçekleştirebilmek cidden çok hoş. (Bu arada C++ da
template'ler ile işlevsel programlama yapmak da mümkün, biraz zor da
olsa. [Abrahams, Gurtovoy: C++ Template Metaprogramming])

Elime ayrıca "iRiCAN, ULU: Common Lisp ile Yazılım Geliştirme" makalesi
geçti. Çok güzel bir çalışma, emeği geçenleri kutlarım.

Sevgiler,
Alp Özmert