Merhaba,

Ankarada bulunan ve grubumuza uye olan arkadaşlar kac kisidir bilmiyorum
ama, bir ara toplansak yuzyuze konussak iyi olmaz mi? istanbulda yasayan
arkadaslarin cogu bir sekilde toplanmis tanismislardir kanaatindeyim belki
ankarada da soyle ufak bir tanisma guzel olacaktir tabii ankaraya yakin
illerde oturanlar var ise veya ankaraya gelmek isteyenler olursa daha bir
guzel olur kanisindayim.

Core grubunun gelistirdigi Core Server ve ucw+ inceleme firsatini bulamadim
(mazaret olarak degil ama su anda mecburiyetten dolayi windows yuklu
bilgisayar kullanmaktayim). Belki olurda toplanir isek ve core gurubunun
uyeleride aramizda olur ise guzel fikir alisverisleri olacagini ummaktayim.

Son olarak gecici bir sure icin dahi olsa opheus.com adresinde wikiyi aktif
duruma gecirecegim en azindan konustuklarimiz havada kalmasin ve yonetiminde
yardimci olmak isteyen arkadaslar var ise lutfen benimle baglantiya
gecsinler (fonksiyonel gezegen'in bakiminda ve yonetilmesinde bana yardimci
olmayi kabul eden gurubumuz uyelerinden Zekeriya "ZekUs" Koc arkadasima
tekrar tesekkurler).

Unutmadan  Fonksiyonel programla dilleri ile ilgili (dogrudan veya dolayli)
blog sahibi olan arkadaslar'in sayisi anladigim kadari ile bir elin
parmaklari kadar az (?), bir blog kurmanin zorluklarini ve kolayliklarini
tartismak niyetinde degilim ama sizden ricam blog tutuyor iseniz lutfen bir
kategori acin ve CL veya fonksiyonel diller hakkinda bir iki satir yaziniz
olsa dahi bana haber verin. Gezegeni actiktan sonra biraz google aramasi ile
su anda bilgi birikimi bakimindan cok fazla birseye sahip olmamasina ragmen
bazi siteler ve forumlarda bilgi kaynagi olarak fonksiyonel gezegenin
referans verildigini gordum madem boyle bir potensiyel var neden
kullanmayalim?

Su anda Eclipse IDE uzerinde Cusp kullanmaktayim ya da kullanmaya
calismaktayim son Eclipse guncellemeleri ile birlikte  gayet sorunsuz
calistigini gordum tek bir sorun disinda asdf-install ile kutuphane
yukleyemiyorum, gpg olsun tar ve gzip olsun gerekli programlar kurulu
asdf-install ile kurmaya kalktigimda hersey duzgun gitmekte fakat donus NIL
ile sonlanmakta ve site-system dizini bos olarak gozukmekte aramizda Cusp
kullanmis ve bu tip bir sorun yasayip sorunu cozmus olan var mi?

Iyi calismalar,

DEMIRKILIC Altan