Selam,

Snow iskeleti hakkında ne düşünüyorsunuz?

  http://snow.iro.umontreal.ca/?tab=Documentation

Ben ısınmak için birkaç paket hazırladım. Biraz yönetim sorunları var
gibi geldi, örneğin paket silemiyorsunuz. Bir paketin sonraki sürümünü
çıkarmak için farklı sürüm numarasında yeni bir dizinde çalışmanız
gerekiyor. Sürüm kontrol sistemiyle bir yöntem belki bu sorunu
çözebilir diye düşünüyorum. Paket imzalama özelliği ise bence çok
iyi. Bu gün linux dağıtımları bile bunu yapmakta zorlanıyor.

Öte yandan var olan paketlerin baştan yazılması gerekiyor. Ancak bu
olduğunda birden fazla scheme sistemini kullanmanıza olanak
veriyor. Kısacası beni heyecanlandırdı, göz atmaya değer.

Sevgiler...
--
Aycan iRiCAN
KOR Bilişim Teknolojileri