[...]
    VST> Gitmeden arayacagim mutlaka. Nasil bir kulis yapilabilir, onu
    VST> da sorayım.

Kulise çok gayret etmeye lüzum yok, şu an itibariyle zaten olacak bu
iş diye düşünüyoruz.  Sizin orada yaparız diye düşünüyoruz, sizin
sadece 'aman bizde olsun' diyenlere hop demeniz ('yok yok, Istanbul'da
olacak bu...'  filan diye) ve Edi Weitz veya Arthur Lemmens'le
oturmanız kabil olursa Bilgi'deki imkanları filan anlatmanız da iyi
olur.  ECLM küçük ve şahsi gayretle yapılan bir organizasyon olduğu
için, işler oldukça kolay.  Hakikaten birşeyler götürürseniz, yahut
sunumun sonuna -- Edi veya Arthur'a 'şunun üstüne Istanbul'da
görüşelim' yazalım mı diye bir sorup -- reklamını da yaparsanız çok
iyi olur.  Sunuma reklam koymaya razıysanız bunu sorayım bir,
akıllarını fırtlatacak acayip resim filan bulalım şimdiden yapın
isterseniz.

Kesin konuşmuyorum çünkü 2003'te büyük olanı (ALU'nunki) burada
yapalım diye ortaya çıktım, hemen peşinden dört tane bomba patladı
İstanbul'da çok üstüne gidemedim.  'Hay Allah hanımı da getirecektim,
keşke üsteleseydin' diyenler çıktı geçen sene, yani zaten Istanbul
çekici bir yer.  Şimdiye kadar ECLM'lerin Amsterdam ve Hamburg'da
olmalarının sebebi uğraşan insanların oralarda oturmaları (Istanbul
benim aklıma nereden geldi zannediyorsunuz?).

BM