Bülent Murtezaoğlu <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Elisp manualında 'processes' kismında birkaç örnek var.  Zannediyorum
> call-process-region aradığınız fonksyon.
>
> Şöyle link vermeyi deneyeyim, belki GNUS içinden de olur (ben de
> preview yapmayı bilmiyorum iyi mi?):
>
> <info:elisp#processes>
>
> C-h f call-process-region veya google da işinizi görür.
>
> BM

Oraları da inceleyeceğim, teşekkürler. Ancak, şimdilik işimi
görebilecek bir şeyler çıkarttım:

(defun gen-getter-setter ()
  "inserts getters/setters via perl."
  (interactive)
  (let ((oldpoint (point)))
    (save-buffer)
    (insert (shell-command-to-string (concat "~/bin/getset < "
buffer-file-name)))
    (c-indent-region oldpoint (point) t)
    )
  )

Hiç Lisp bilmeyen biri için gayet fazla bile yazdım sanırım :)

Neyse... Bir süre idare eder beni bu. Oradan buradan araklarayak bir
şeyler çıkarttım sonuçta.

[...]

Sevgiler

--