PCBoys21 écrivait ( Thursday 5/16/02 04:25 PM ) dans le message ci-dessous:
---
>C y b e r C a f e 2 1 @ l i s t s . E x M a c h i n a . n e t !
><http://www.cybercafe21.net> & <http://www.cybercafe21.tv>
>
>Bonjour,
>Amphibie est le nom de famille de José, comme Jao estime beaucoup José, par
>respect pour lui ,
>il l'appelle par son nom de famille plutot que par son prénom.
>
>Bernard

ah non, ca va pas parce que:
" Une fois, l'ami lui a demandé pourquoi il l'appelait toujours par ce nom.
Alors, João le lui a
expliqué.  "

--> a moins qu'il soit atteint d'Alzheimer ... il connait son nom de
famille ...

> [...]
>confidential and/or protected by intellectual property rights and are
>intended for the sole use of the recipient(s) named above.
>Any use of the information contained herein (including, but not
>limited to, total or partial reproduction, communication or distribution
>in any form)
>by other persons than the designated recipient(s) is prohibited.
>If you have received this e-mail in error, please notify the sender either
>by telephone or by e-mail and delete the material from any computer
>

>Que ceux qui veulent profiter des conditions Salon levent le doigt !

Jean-Michel Reghem
Voice Technology Development Engineer
E-Mail : mailto:[EMAIL PROTECTED]

Babel Technologies S.A.
Boulevard Dolez 33  B-7000 Mons (Belgium)
Tel: +32-(0)65 37.43.03
http://www.babeltech.com