on 8/23/01 09:02, Sefiani Youssef at [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Il me semble que c'est bel et bien une limitation de outlook... je ne sai
> sais malheureusement pas dire si c'est contournable ou pas ?

Salut,
Moi je pense, par expérience, que c'est plutôt chez Skynet que le problème
se pose. Cela semble par ailleurs assez logique dans une optique anti-spam.
Pour ma part j'ai trouvé une solution sous la forme d'un super shareware
appelé MaxBulk Mailer:

MaxBulk Mailer is a full featured mail-merge and bulk mailer for Macintosh.
MaxBulk Mailer is able to send commercial mailings to up to several
thousands of emails address using a complete customizable tags set. MaxBulk
Mailer is fast, fully customizable and very easy to use. It uses mailings as
documents with configuration data, mailing text and mailing list built-in.
MaxBulk Mailer handles both plain text and HTML documents. Include full
support for attachments.

http://www.maxprog.com/MaxBulk.html

Enjoy,
Cary