Dzień dobry,

zależy mi na kontakcie z Państwa strony, ponieważ jako partner zajmujący się
usprawnianiem procesów, przygotowałem nowoczesne rozwiązanie dla Państwa firmy.

Z myślą o bezpieczeństwie i niezawodności, opracowaliśmy nowoczesne
oprogramowanie dla wiodących przedsiębiorstw dużego i średniego  formatu.

Biorąc pod uwagę system pracy na jakim opiera się Państwa organizacja,
chciałbym zaproponować nowoczesny program, który znacznie usprawni i
przyspieszy obsługę zleceń.

Jeżeli zależy Państwu na rozwoju biznesu i zwiększeniu rynku zbytu, moglibyśmy
się skontaktować i porozmawiać w tej sprawie.

Czy są Państwo zainteresowani prezentacją systemu?

Pozdrawiam,
Arkadiusz Stryj