>  =)

io ti consiglierei gkrellm che oltre allo spazio libero ti da' un sacco
di informazioni utili sulla macchina:

apt-cache show gkrellm

 GKrellM charts CPU, Disk, and all active net interfaces automatically.
 An on/off button and online timer for the PPP interface is provided.
 Meters for memory and swap usage as well as a system uptime monitor
 are provided.  Additional features are:
 .
   * Clicking on left or right frame slides GKrellM shut to gain screen
   * space.
   * Autoscaling grid lines with configurable grid line resolution.
   * LED indicators for the net interfaces.
   * Configurable chart sizes.

ciao :)

--
Gianni Olivieri       |
[EMAIL PROTECTED]         |     Debian GNU/Linux

Quando il sole nasce trova una corte di adulatori;
quando muore trova dei veri amici che lo ammirano

- firma generata casualmente -

Rispondere a