Moltes gràcies Rafel, pero sembla que la cosa s'ha complicat.
He creat els dispositius i de moment tot correcte, però llavors a
l'executar el tvtime per comprovar si anava ma donat el següent error:

xvoutput: No XVIDEO port found which supports YUY2 images.

*** tvtime requires hardware YUY2 overlay support from your video card
*** driver.  If you are using an older NVIDIA card (TNT2), then
*** this capability is only available with their binary drivers.
*** For some ATI cards, this feature may be found in the experimental
*** GATOS drivers: http://gatos.souceforge.net/
*** If unsure, please check with your distribution to see if your
*** X driver supports hardware overlay surfaces.

En aquest ordinador tinc una tarja ben antiga, ara no sé si és ATI o
no, pero sense acceleracio 3D segur.

L'objectiu de tot plegat seria gravar directament la televisió o
enviar la senyal per la xarxa, vull dir, que no se si realment
necessito tenir superfície overlay si no voldré veure la tele mai
directament.

Gràcies pel suport,
Carles

Respondre per correu electrònic a