Gerard Juanpere wrote:

> Hola grup,
> estic començant en akest mon del linux i us volia fer una consulta de
> novatillo. Tinc un disc dur de 160 GB i he reservat 20 GB per ficarme el
> DEBIAN, en els 140 tinc instalat el Windows XP, i el tinc en FAT32
> necessito fica'l en NTFS i demano la vostra opinió sobre si es
> aconsellable que el converteixi a NTFS perque he llegit per internet que
> despres tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN.
>
> Que penseu?
>
> GRACIES.

Per la meva experiència, que no és gaire, et puc dir que no tindràs cap
problema per llegir i escriure a les particions FAT32. En quant a les
particions NTFS les podràs llegir però no pas modificar-les, al menys no de
forma fàcil. Yo tinc instl.lat WinXp a una partició NTFS i una partició
FAT32 que em serveix d'intercambi entre els dos sitemes operatius, si és
que hi ha alguna cosa que intercabiar.

En resum, que per instalar DEBIAN  no crec que sigui necessari que camviïs
de FAT32 a NTFS.