Hola a tots,

és el meu primer missatge a la llista així que aprofite per a
presentar-me. Em dic Pep, i encara que porte uns quants anys amb Linux,
només porte un parell de mesos amb Debian. Abans de passar al problema,
una curiositat, al instal.lar la Woody 3.0r0 em va sorprendre que
utilitzara el nucli 2.2.20, hi ha alguna raó especial per a que
utilitze aquest i no un de la família 2.4.x?

Ara sí, el problema que tinc és que el dispositiu /dev/eth0 no
existeix, encara que al fer un ifconfig sí que apareix i amb la IP
correcta, pero al arrancar/apagar o al fer un ifup, em diu: "eth0:
Unknow host". Abans de possar-me amb el mknod... millor pregunte ;)

Salutacions

Pep

Respondre per correu electrònic a