Hola
Estic intentant aprendre a programar en bash i m'he trobat que els "com es fa"
que hi ha no son gaire extensos i no passen de ser un tutorial. (al menys els
que he vist). Per això em vaig comprar un llibre sobre el tema que ha
resultat ser una enganyifa, doncs està traduït amb el c... el que el fa
bastant incomprensible de vegades, i algunes de les comandes que surten no
funcionen, per exemple, se soposa que:

let 2*7

t'hauria d'escriure 14 a la pantalla, però he comprovat que això no és així si
no s'assigna a una variable

let a=2*7
echo $a

Ara si que ho escriu, però això ho he hagut de descobrir solet... I com
aquesta, una pila, en fi, que m'han enredat. Per això us volia demanar si
coneixeu algun bon llibre que partint de zero (o quasi) pugui servir-me per
saber tot el que cal i més sobre bash. Us ho agrairé eternament.

Ricard Pradell
Usuari registrat Linux nº 311823

Respondre per correu electrònic a