A Divendres 19 Setembre 2003 20:39, Francesc Alted va escriure:
> A Divendres 19 Setembre 2003 17:24, Andreu Bassols va escriure:

> Ufff... He hagut d'esborrar avui mateix més de 30 o 40 missatges del puto
> virus eixe. A 130 KB cada missatge, després d'un cap de setmana sense
> llegir el correu et quedes amb el compte bloquejat per excés de quota.
>
> Algú sap que està passant i si va per a molt llarg?
>
> Jo damunt, poca defensa tinc per què no control.le el MTA on m'arriba la
> correspondència. Es pot filtrar d'alguna manera el correu del servidor a
> través de PoP3 sense haver de descarrgar-te tot el contingut primer?.

> [...]

  Com que no ho has dit ja m'ho he mira't: "User-Agent: KMail/1.5.3"

        Arranjament -> Configura filtres POP

  Encara que el que demanes és més propi d'un compte IMAP, per a comprendre-ho
llegeix la doc que està molt detallada.

  Caram! Aquest virus afecta directament al meu ISP... ;-)

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :   <bella5 AT teleline DOT es>     ##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org       ## i
col·laborador dels projectes:
        Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
        KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
        T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca