hola!

Tot i que sé que és un tema recurrent, torno a llençar-lo a la llista, per què
no hi ha manera... el teclat no em funciona. Concretament, és la tecla Alt gr
la que no va, en pic entro a l'entorn gràfic (amb la consola no hi ha
problema).

Uso sarge i, des d'un dels darrers upgrade se'm va 'dpkg-reconfigurar' algun
paquet, i no sé quin..

he mirat diversos missatges publicats a la llista, i he comprovat els diferents
possibles errors (o males configuracions), que són:

- l'/etc/X11/XF86Config-4 on, a la secció del teclat, hi tinc:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "CoreKeyboard"
        Option "XkbRules" "xfree86"
        Option "XkbModel" "pc105"
        Option "XkbLayout" "es"
EndSection

- possible bug de l'xbase-client, segons diuen a:
http://lists.debian.org/debian-x/2004/03/msg03602.html
però reinstal·lant (i purgant) les X i tot allò relacionat amb el kde no he
aconseguit res de res.

- he reconfigurat l'xfree86-server, i uns quants paquets més, però res de
res....

utilitzant xev , obtinc:

KeyRelease event, serial 28, synthetic NO, window 0x2000001,
    root 0x3a, subw 0x0, time 1204383, (-660,58), root:(182,594),
    state 0x0, keycode 113 (keysym 0xfe03, ISO_Level3_Shift), same_screen YES,
    XLookupString gives 0 bytes:  ""

quan apreto la tecla alt gr. és a dir, que el meu Alt gr és el maleït
ISO_Level3_Shift , i funciona perquè quan l'apreto, l'xev reacciona.

també he provat de mapejar-ho directament amb l'xmodmap, però me l'han
desaconsellat i de totes maneres tampoc vaig aconseguir el resultat esperat.

La veritat és que ja no sé on mirar, només sé que tot just m'apareix la
pantalla del kdm sol·licitant l'user i la pass, allà ja no em funciona l'Alt
gr.

alguna idea nova??

moltes gràcies per avançat....

salutacions,