Hola,

Algú em podria donar l'adreça (o les imatges) d'una web on pugui trobar
un banner de suport a la campanya? Tinc una web comercial i fa temps
havia posat el banner de la campanya, però fa referència al 14 d'abril
passat i està en anglès. M'agradaria trobar-ne un en català i/o castellà
(no és imprescindible) i que sigui encara vigent... A la web ffii.org no
n'he trobat cap (potser no he sabut buscar bé, però la secció d'imatges
no té banners).

Salut,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la

Respondre per correu electrònic a