On Fri, 2005-09-09 at 12:56 +0200, Ernest Adrogué wrote:
> El divendres  9/09/05, a les 12:42 (+0200), marc va escriure:
>
> Una cosa és el "local" que no és res més que una variable
> d'entorn. La majoria de programes fan cas del local i si
> estan traduïts, et surten automàticament en català. Per
> mirar si ho tens bé, mira l'ordre "locale" i que "date +%A"
> et digui el dia de la setmana en català.
Si executo locale em surt això :
locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or
directory
locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory
LANG=es_ES.UTF-8
LC_CTYPE="es_ES.UTF-8"
LC_NUMERIC="es_ES.UTF-8"
LC_TIME="es_ES.UTF-8"
LC_COLLATE="es_ES.UTF-8"
LC_MONETARY="es_ES.UTF-8"
LC_MESSAGES="es_ES.UTF-8"
LC_PAPER="es_ES.UTF-8"
LC_NAME="es_ES.UTF-8"
LC_ADDRESS="es_ES.UTF-8"
LC_TELEPHONE="es_ES.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="es_ES.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="es_ES.UTF-8"
LC_ALL=
en canvi, si executo el date +%A em surt en anglès, em surt Friday, com
ho puc arreglar això ??
Gràcies anticipades ...