Hola:

A Dimecres 21 Setembre 2005 10:05, Josep Molero i Puig va escriure:
> HOLA...
>
> Sóc molt nou en el món de Lynux i intento entendre alguna cosa del
> funcionament de les X.

Jo porto un anys amb linux, però segueixo essent tan nou com el tercer dia. NO
se molt, però et puc respondre un punt:

> [...]
> preguntes, però em feia la impressió que el procés no acabava correctament,
> perquè després d'una pregunta (cap el final, sobre les DRI) no em deia NI
> ASE NI BESTIA NI GRACIES NI ADEU... i ja no em demanava res més. Sortida a
> la línia de comandaments i punto.
> Quan anava a mirar el XFree86Config-4, encara hi havia els valors anteriors
> al moment de fer un dpkg-reconfigure xserver-xfree86.
> TOT i així, si tornava a fer un dpkg-reconfigure xserver-xfree86 , el
> programa "recordava" els darrers valos que jo li havia entrat en l'execució

Si vas tocar manualment el /etc/X11/XFree86Config-4, recorda el que es diu al
inici d'aquests fitxer:

# If you have edited this file but would like it to be automatically updated
# again, run the following commands as root:
#
#   cp /etc/X11/XF86Config-4 /etc/X11/XF86Config-4.custom
#   md5sum /etc/X11/XF86Config-4 >/var/lib/xfree86/XF86Config-4.md5sum
#   dpkg-reconfigure xserver-xfree86

Espero que això et solucioni alguna cosa. Salut.

PS: Jo, que soc "gafe" en això de debian, ven poques vegades ha aconseguit que
les X me anessin bé després de instalar sarge. La solució? Arranco el
ordinador amb knoppix 3.8.2 (és sarge) i copio el Xfree86Config-4 que me
genera knoppix al meu /dev/hda1/etc/X11. Això mai m'ha fallat (de moment).

--

"Catalunya té una despesa de 2.800 euros per estudiant no universitari mentre
que la mitjana espanyola és de 3.200 euros, i la de la UE, de més de 5.000."

Respondre per correu electrònic a