> Buenas,
>
> Voreu, tinc un PC amb una debian instalada que faig servir per a recollir
> dades,
> tinc el problema que de tant en tant el disc dur PETA, o siga que cada x
> temps
> tinc que peregrinar per a cambiar els HD que es trenquen.
>
> M'agradaria saber si hi ha algun lloc on hi trobe informacio per a fer,
> partint com
> a base la instalacio que ja tinc als PC's, es a dir que a la fi facen la
> mateixa feina,
> [...]

Bones !!!

Aquí hi tens un article que potser et servirà.

http://silent.gumph.org/content/4/1/011-linux-on-cf.html

D'altra banda i no n'estic segur perque no disposo de cap memòria CF per
comprovar que si pot accedir com /dev/sd?1 diria que la propia
infraestructura de la Xarnoppix live et serviria i en auqest cas tens més
informació a
ftp://ftp.caliu.info/pub/distribucions/xarnoppix/persistent/USB_CD_DVD_live.pdf

Sort !!!