Bones !!!

Tenia ganes de veure d'aprop això de les xgl i l'altre dia vaig agafar una
nvidia que rodava per l'escola i vaig estar una estoneta provant-ho amb
testing. testing+unstable i unstable i no vaig aconseguir que la cosa
funciones, avui he cedit a la temptació, he instal·lat una Dapper Drake i
hores d'ara semblo tontet fent girar el cub dels nassos.

Algú ho ha aconseguit amb Debian ... i en el cas que si com s'ho ha manegat.

Vinga ...