Hola de nou,

Disculpeu-me però quelcom tan simple com copiar el fitxer original de quotes
(/home/quota.user) sobre el del nou sistema (/home/quota.user) ha funcionat.
Pensava que no seria així, per haver canviat de v1 a v2...

Salut!

El 29/04/07, Roger Pueyo Centelles <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Hola a tothom,

Porto un temps migrant un servidor d'una Woody a la Etch, i ara m'estic
ocupant de les quotes dels usuaris. M'agradaria conservar les que tenen
actualment, i transferir-ho al nou servidor, de manera que el canvi sigui
transparent en aquest aspecte.

El problema és que per a fer-ho a mà, hauria de canviar les quotes de >700
usuaris, tasca que no vull ni imaginar el que duraria. He provat de copiar
el fitxer original de quotes (/home/ quota.user) sobre el del nou sistema
(/home/aquota.user) però sembla que no li agrada.

Com puc fer per importar les quotes actuals?

Salut!

Respondre per correu electrònic a