Hola,

Des de fa uns dies estic experimentant problemes amb uns quants programes
(konqueror, xmms, gwenview, k3b, kwrite etc.) però no d'altres (firefox,
vim, consola...) en llegir el directori arrel ( / ).

Per exemple, quan a la barra d'adreces del konqueror poso "/", el menú
desplegable que hauria de sortir amb totes les carpetes que pengen de
l'arrel es mostra, en blanc, i les X deixen de respondre al teclat o al
ratolí (que es mou però no fa res).

El firefox, en canvi, em permet anar amunt i avall des de l'arrel, i des de
terminal puc llistar, entrar a directoris, etc.