Bones!

Ara fa mig any també em trobava en la mateixa situació: portàtil nou i un
lector d'empremtes per descobrir com fer funcionar. Al principi vaig estar
buscant però no vaig trobar res, el meu dispositiu és el Authentec AES1610
[1] i llavors no vaig trobar res que em servís.
No fa molt ho vaig tornar a mirar i vaig descobrir el projecte fprint [2].
Aquest projecte intenta fer un sistema comú per interaccionar amb lectors de
diferents marques a través de controladors específics per cada dispositiu.
Per sort, entre els controladors n'hi havia un pel meu lector d'empremptes
[3].
He estat mirant el portàtil que has comentant i he trobat, a la pàgina de
descàrrega de controladors de MSI [4], que el lector és diu UPEK. Així que
he anat a mirar al projecte fprint i he vist que hi ha dos controladors
disponibles per aquest nom: el UPEK TouchChip [5] i el UPEK TouchStrip [6].
Pel que he llegit és més probable que sigui el segon.

Espero que amb això sàpigues més per on tirar, segur que no és la única
solució, i no se si és la millor ja que el projecte està encara en
desenvolupament, però té bona pinta. Al wiki del projecte hi pots trobar
informació més detallada, està bastant ben documentat.

Vinga, sort!

Notes:
[1] http://www.authentec.com/products-pcsandperipherals-aes1610.html
[2] http://reactivated.net/fprint/wiki/Main_Page
[3] http://reactivated.net/fprint/wiki/Aes1610
[4]
http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=135&prod_no=1208
[5] http://reactivated.net/fprint/wiki/Upektc
[6] http://reactivated.net/fprint/wiki/Upekts

El 07/01/08, serni <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

--
Pau Haro Negre
<[EMAIL PROTECTED]>

Respondre per correu electrònic a