Sembla que les fonts i el kernel no coincideixen . Mira't el fitxer
/var/log/nvidia-installer.log i et donarà pistes .

El codi font del kernel que tens ha de ser-hi segur, jo estic a la 2.6.24 i
tinc tant el source com els headers , tot instalat desde els repositoris
oficials . De fet (aqui corregiu-me si m'equivoco) crec que no es necesari
el codi font , amb els headers ja en tens prou per compilar els moduls .
Aixi hauries de provar : aptitude install linux-headers-`uname -r` i tornar
a provar la instalacio . Repeteixo que no estic gaire segur en lo dels
headers i el codi font , pero crec que no cal el paquet source.

Salutacions

El 3 / maig / 2008 00:32, Daniel <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: