Segurament es una errada del driver. Lo llogic es que la impresora
retorni algun senyal de stop quant te el bufer ple, peró el driver es
incapaz de reconeixel i segueix enviant dades.

El 8 / octubre / 2008 21:33, Daniel <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: [EMAIL PROTECTED]