Bones gent

 Aprofitant que tinc els sogres a casa i per abstreurem una mica he
decidit de provar un assaig virtualitzat del model d'aula que vull
implementar a l'escola, la idea és que ara que ja no tindrem la
remora dels windows98se deixar-ho tot ben polidet, de moment ja tinc
el futur servidor muntat sobre un raid1 amb lvm i el que vull ara
és centralitzar la autentificació d'usuaris amb ldap i
que els homes dels usuaris és muntin per nfs + autofs als
clients, bé el cas és que he estat buscant per la xarxa
algun com actualitzat però només he trobat coses
disperses i que no m'acaben de funcionar, concretament la part
d'autentificació ldap i abans de continuar clavant la banya he
pensat que potser coneixeu alguna "recepta" actualitzada i així
vaig una mica més guiat.

 Gràcies.

Respondre per correu electrònic a