Doncs mira , merci per la info del bt. Al principi no hi havia manera
d'activarlo pel SO pero veig que ho han solucionat

Quant a la memoria , jo no vaig tenir cap problema . Vaig instalar un modul
kingston per portatils de 2 gigues (uns 20€ quan el vaig comprar) i tot va
anar com una seda . Nomes cal obrir la tapa petita que hi ha a la part
d'abaix del portatil i canviar el modul que hi ha pel nou.

El 18 / febrer / 2009 20:40, Carles Briansó <cbria...@tinet.org> ha escrit: