El Fri, Mar 06, 2009 at 04:54:23PM +0100, Daniel ens deleit� amb les seg�ents
paraules:
> Es el primer que vaig fer. El sistema va estar configurant una colla de
> paquets que es devien quedar encallats al penjarse al sistema.
>
> Ara mateix tinc el símbol de les modificacions disponibles a la línia de
> menú,
> l'engego, surt la llista de modificacions, diu que cal fer el Smart Upgrade,
> el fas i no fa res.

Aixo es pq hi ha algun conflite de dependencies entre el que se't va actualitzar
i el que no (degut a la actualitzacio parcial), i no es capac, de resolre'l.

Depenent dels teus coneixements, pots provar, primer, a fer un "aptitude
safe-upgrade", que intentara solucionar-ho per tu. Si tot i aixi no s'aclara, li
pots dir que et deixi entrar i resoldre manualment els conflictes a base de
seleccionar i deseleccionar paquets.

Si poses per aqui la sortida de l'aptitude ens podrem fer una idea de quin es
l'estat de la maquina.

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Score - Kenji Kawai (Ghost in the Shell) - 4. M04 Virtual Crime