Hola a tots:

Moltes gràcies per totes les indicacions.

No vaig poder instal·lar el chkrootkit, tampoc anava la connexió a  xarxa,
al final  vaig passar de tot, he formatar i no he esbrinat que va passar.
He instal·lat el fail2safe i estic provant el nx.

 Moltes gràcies.

Salut!

JM Grifoll

El 8 de gener de 2010 21:05, Orestes Mas <ores...@tsc.upc.edu> ha escrit: