Hola Xavier, hola gent ...

Abans he enviat correu a la llista, per cert no el veig per enlloc, dient
que:

"Per temes familiars que no venen al cas tinc una reunió familiar demà
divendres a les vuit de la tarda a Arbeca amb lo que us proposo traslladar
la proposta a dissabte 10.

Ja direu ... ho sento però no tinc alternativa."

I ara m'has fet adonar del tema de la mani, què fem ???

El 8 de juliol de 2010 16:40, Xavier De Yzaguirre i Maura <
xdeyzagui...@gmail.com> ha escrit: