Hola

Lo del NetworkManager, funciona, almenys ho he provat sense posar cap clau i
amb una targeta PCi i ho ha fet.

01:0a.0 Ethernet controller: Atheros Communications Inc. Atheros AR5001X+
Wireless Network Adapter (rev 01)

estableix la wifi en mode ad-hoc i dona automàticament les ip de la gamma
10.42.43.0/24

El 1 d’agost de 2010 18:27, Oscar Osta Pueyo <oostap.lis...@gmail.com> ha
escrit: