Gràcies Jordi per la ràpida resposta,
Efectivament el reboot s'ha quedat a mig fer. El vaig fer remotament perquè
no puc fer cap login a la màquina.

El problema crec que està entre iscsi, el multipath i el ocfs2. La capa
superior és ocfs2 que mitjançant multipath munta el dispositiu iscsi.

Però no he trobat la manera. el curiós del cas és que he pogut migrar totes
les màquines virtuals a l'altre servidor amb el LiveMigration i sense
problemes.

També veig com aquest sistema d'arxius combinat amb el multipath no acaba de
ser del tot estable. O potser m'he deixat alguna cosa important a l'hora de
configurar-ho.

De totes maneres gràcies per la resposta. Ho continuaré intentant...

El 8 d’abril de 2011 11:28, Jordi Funollet <jord...@ati.es> ha escrit:

--
Xavier Diumé
http://socaqui.cat