Em sembla una gran raó per trobar-nos, la de liquidar un barril de bona
cervesa artesana, es clar.
Si a mes podem xerrar una mica de Debian  (jo també faig servir el
marcianitu, tot i la horrible pantalla de benvinguda) i ara estic fent les
meves aproximacions al Gnome3.
Be doncs, primer cal saber les dates, el 4 tinc calçotada, però el 5 podria
trobar una estona.

*Xavier De Yzaguirre*

El 27 de gener de 2012 11:39, <x...@nodo50.org> ha escrit: