A Dilluns, 2 d'abril de 2012, Marc Aymerich va escriure:

> pensant-ho millor crec que no funciona perque el mod_rewrite li dona
> igual que'l mod_userdir tingui usuaris desactivats ;)

bones,

primer de tot sento el retard en la resposta.

Veient totes les respostes, al final arribo a aquestes conclusions:

- el UserDir no funciona gairebé amb noms d'usuaris amb punts.
- el modrewrite es passa pel forro el que faci el UserDir.

De totes les solucions, crec que el més simple, i més eficient és fer el que en
Ferran Jorba:

>si el que vols és tu poder-ho aprovar, per què no «passes» del fitxer de
>configuració d'Apache (sempre massa complicat) i crees tu a voluntat els
>symlinks a qui tu beneeixis des de /var/www/users/usuari ->
>/home/users/usuari/www?

això em servirà per tenir un únic home per tots els usuaris del nostre
departament i aleshores poder tenir diverses "màquines" que montin els usuaris
que toquin segons el grup que es vulgui.

Gràcies a tots per les respostes,

Leo

Linux User 152692     PGP: 0xF944807E
Catalonia