Començo per agrair vostres comentaris, més ràpids del que em pensava.
I, sí, vull instal·lar Debian. *(1)*
Creia que els drivers eren al kernel. *(2)*
Com a xaruc ben palès no m'he enterat de gaire *¡SOS, plis!*
Em cal el tipus amd64
Us mostro un mini curriculum
Salut
Hermes

*(1) Des que el paio de Canonical va anar a l'espai, els ET li obliguen
aquesta merda d'Unity.*
*(2) Ubuntu - abril - i Squeeze - maig - ¿No usen el mateix?*
*Jo: 71 tacos. Mai he pencat amb Windoze doncs usava programes tancats
sense accès al SO.*
*Un xic de SuSe i desprès Ubuntu.*
*Consola: no més per sudo-aptitude install i consells des de forums
fiables. M'aterra.*
*Cerques: Google.*
*Navegadors: Firefox i Chromium.*
*Textos: LyX - escric moltes i moltes bajanades pel plaer d'escriure -*
*Pelis: aMule, VLC i DeVeDe.*
*LLençadors: xkill i .aMule/Incoming  *
*
*